Čakajte prosím, vaša požiadavka sa spracováva

KONTAKT

Sporotel
Skype
SporoCALL
SporoCHAT
0850 111 888
0910 111 888
0915 111 888

MOBILNÉ
APLIKÁCIE

Postup aktivácie hesla

1. krok

Zadajte svoje Prihlasovacie meno a kliknite na linku:
Aktivácia hesla
Vaše Prihlasovacie meno nájdete v zmluve. Ak ste nový klient, má tvar 9XXXXXXXXX.

2. krok

Počkajte na príchod Aktivačného kódu na váš mobilný telefón.
Aktivačný kód bude zaslaný formou SMS.

3. krok

Zadajte Aktivačný kód a heslo, ktoré použijete na prihlásenie do IB.
Heslo môže obsahovať čísla 0-9, písmena a-z resp. A-Z a musí mať minimálne 8 znakov. Heslo si zapamätajte a nikomu ho nezverejňujte.

  V prípade, že ste svoje heslo zabudli a máte SMS Kĺúč, je možné heslo znova reaktivovať pomocou Sporotelu.

  Ak nemáte SMS Kľúč navštívte ktorúkoľvek pobočku, kde vám bude vydaná PIN obálka s novým heslom.

Vitajte v Internetbankingu Slovenskej sporiteľne

POZOR, DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE!

Upozorňujeme klientov na výskyt phishingu. Je to podvodná aktivita na získanie klientskych hesiel k bankovým účtom. Banka nikdy nevyžaduje od klientov registráciu mobilného čísla, špeciálneho kódu MPIN ani inštaláciu bezpečnostného certifikátu (vzor podvodnej žiadosti je zobrazený na obrázku).

Žiadame vás, aby ste boli obozretní a v žiadnom prípade si nesťahovali podozrivý softvér z akýchkoľvek internetových stránok do svojich zariadení, vrátane mobilných telefónov. Mohli by ste tak sprístupniť prihlasovacie údaje a SMS notifikáciu neznámemu útočníkovi.

Pri podozrení ihneď volajte 24-hodinovú infolinku Slovenskej sporiteľne Sporotel: 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).

slsp-mobil-upozornenie

Chráňte svoje peniaze bezpečným používaním Internetbankingu a Easybanking
chrante_svoje_peniaze