Čakajte prosím, vaša požiadavka sa spracováva

KONTAKT

Sporotel
Skype
SporoCALL
SporoCHAT
0850 111 888
0910 111 888
0915 111 888

MOBILNÉ
APLIKÁCIE

Postup aktivácie hesla

1. krok

Zadajte svoje Prihlasovacie meno a kliknite na linku:
Aktivácia hesla
Vaše Prihlasovacie meno nájdete v zmluve. Ak ste nový klient, má tvar 9XXXXXXXXX.

2. krok

Počkajte na príchod Aktivačného kódu na váš mobilný telefón.
Aktivačný kód bude zaslaný formou SMS.

3. krok

Zadajte Aktivačný kód a heslo, ktoré použijete na prihlásenie do IB.
Heslo môže obsahovať čísla 0-9, písmena a-z resp. A-Z a musí mať minimálne 8 znakov. Heslo si zapamätajte a nikomu ho nezverejňujte.

  V prípade, že ste svoje heslo zabudli a máte SMS Kĺúč, je možné heslo znova reaktivovať pomocou Sporotelu.

  Ak nemáte SMS Kľúč navštívte ktorúkoľvek pobočku, kde vám bude vydaná PIN obálka s novým heslom.

Vitajte v Internetbankingu Slovenskej sporiteľne

POZOR, DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE!
slsp-mobil-upozornenie

Upozorňujeme klientov na opakovaný výskyt phishingu. Jeho cieľom je podvodom získať heslá k bankovým účtom. Od klientov nikdy nevyžadujeme registráciu mobilného čísla, špeciálny PIN kód, ani inštaláciu žiadneho bezpečnostného certifikátu alebo softvéru.

Buďte obozretní
Nesťahujte si podozrivý softvér z internetových stránok do svojich zariadení, vrátane mobilných telefónov. Mohli by ste sprístupniť svoje prihlasovacie údaje a SMS notifikácie neznámemu útočníkovi.

Bráňte sa
Chráňte svoje peniaze pred prípadným zneužitím. Rady ako bezpečne využívať elektronické bankovníctvo nájdete na internetovej stránke našej banky v sekcii „Bezpečnostné informácie“

Máte podozrenie? Ihneď volajte 24-hodinovú infolinku Slovenskej sporiteľne Sporotel: 0850 111 888 (zo zahraničia +421 2 58 26 81 11), 0915 111 888 (zo zahraničia +421 915 111 888), 0910 111 888 (zo zahraničia +421 910 111 888).